rawr ^^

Min lilla kissekatt fick två kattungar igår, men den ena va död redan vid födseln :(
Vilket va jätte tråkigt.. hemskt faktiskt :( Men en är iallafall pigg och kry som tur är :)
Den är gul och vit (kommer typ se ut som min lilla, eller kanske inte så liten längre, Elvis <3)

Annars hamnade jag på jobb igår från halv 6 och framåt. Det va faktiskt rätt trevligt.
Stannade där tills typ halv 2 och sen åkte jag hem och sova. Bandet som spelade, Lester,
va faktiskt riktigt ruskigt bra :) Och söta var dem också, hehe ;) haha!
Kan ju också säga att idag har jag ont som fan i rumpan och benen av allt springande.
Så idag blir det enbart chill. Men det är så fint väder ute så jag kanske går ut och fotar lite.
Beror på hur ont jag har XD haha :D Men vi hörs senare iallafall! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0