rawr ;)

God morgon :3 Sitter och äter frukost nu, en macka och mjöd <3 åh så gott :3
Mjöd är typ det godaste som finns XD Kanske är det så gott eftersom man bara dricker
det över valborg..? Men det är verkligen gott tycker jag ^.^<3
Har som sagt jobb idag också, från 11-1 (om jag inte jobbar längre).
Sen ska jag hem och öva på att sminka den där jävla "fågelsparken" -.-
(Kommer inte på vad det heter.. Har det i minnet men det kommer inte fram..)
Det är så sjukt fint men det är så svårt :( Men övning ger färdighet!
Sen runt klockan 6 ska jag på dejt ;) Hehe.. Vi ska på texmex buffé <3 Ska bli gött som fän!
Men nu ska jag fixa mig klart inför jobbet! Vi hörs senare, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0