plx come now summer.

Tjena! Och förlåt, jag ljög för er och mig själv.. Mitt paket från H&M kommer på måndag.
Fan då man inte läser smsen tillräckligt noga :( haha. Ja som va så taggad att få mina saker!
Sluta jobba klockan 6, åkte direkt på massage och nu sitter jag här. Helt slut.
Jag har pratat finska, svenska, norska, danska och engelska idag. Eller kanske inte pratat
norska och danska men jag har iallafall haft kunder som pratat det med mig.
Kan ju säga att det faktiskt gick rätt bra ändå :) Jag som är urusel på finska. Och danska.
Har jobb imorgon också från 9-16! Ser faktiskt fram emot att få jobba! Mycket trevligt.
Men nu tänkte jag göra ingenting. Jag ska sitta här och eventuellt kolla nån serie.
Vi hörs senare! Pusspuss ! <3
Btw. Måste jag säga att jag längtar till sommaren eller förstår ni det själva? ;) hihi.

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv;

jaah! :D haha aawen då ;)<3

2011-04-07 @ 20:35:10
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0