Onsdag.

God morgon. Vaknade för en halvtimme sedan. Har plockat lite i mitt rum så det ska se
litte bättre städat ut tills faster och en kusin från sverige kommer hit.
Inte för att dem antagligen ska gå in i mitt rum men man vet ju aldrig xD
Idag händer annars ingenting, ska typ städa.. Har ingen teori idag så huset lämnar ja antagligen inte.
Det är så sliskigt väder ute så det blir inga fina bilder. Jag vill ha solsken! ;p
Helst skulle det ju få va sommar.. Men det är bara 1½ månad kvar tills Juni!
Då hoppas jag på varmt väder och mycket saker att göra ;) Gärna ett jobb också..
Men nu ska jag försöka hitta något gott att äta som frukost. Vi ses, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Nenni

SV: Ja jier itt e :D ja älskar verkligen a! :D

2011-04-13 @ 19:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0