* Lägg rubrik här *

Tjenna tjenna! Sitter och segar just nu. Har inte gjort något vettigt sedan jag kom hem
från musikövningen. Vilket förövrigt inte gick så bra utan mikrofoner och grejer..
Så vi körde akustiskt och utan mikrofoner och grejer. Men vi övade nästan alla låtar ^^
Misstänker att vi faktiskt kommer att få den här konserten till något så småningom..
Tänkte iallafall lägga mig och läsa lite Stephen King (så klart) nu innan jag går och lägger mig.
Ska till skolan imorgon! Ska till studiehandledaren och söka till skolor! Mysigt mysigt ;p haha.
Är faktiskt lite nervös inför sommaren.. Att få veta vilka skolor man kommit in i eller inte.
Hoppas bara att jag slipper in till socionom utbildningen i Örebro, skulle va som en dröm!
Men men, vi ses imorgon! Ha det bäst så länge, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0