Indulgence ~

Kom hem från Vasa för en liten stund sedan. Fick hem mig det här dö-läckra läppstiftet.
Kommer sitta finfint nu i sommar! Och på alla fester! ;) AAH älskar det :D <3
Det är från Rimmel London, nummer 004, Indulgence ;) Läckert.
Fick inte hem så mycket annat.. Lite dekorationsstenar :p haha. Hitta dock två par skor,
ska och kolla på dem igen senare. Två par svarta, ett par med lite högre klack och ett med
lite lägre. Dem fanns i vitt också men jag tror ändå att det blir de svarta ;p
Men nu ska jag börja göra mig klar inför den sista massageen :( Kommer sakna det så!
Fy vad det har varit skönt att få massage ~1 gång i veckan. Helt underbart!
Men men, vi ses iallafall senare, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0