I don't know ~

God morgon typ :3 Har sovit som en stock hela natten, hade inte ens hört då mobilen ringde.
Jag som alltid vaknar då någon smsar eller ringer? Så jag sov verkligen djupt.
Kanske för att jag låg och höll om min kudde hela natten? haha xD Mysigt ^^
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Säkert ingenting som vanligt misstänker jag.
Kolla vidare på skolor typ? Har sagt åt mig själv att jag ska söka på tisdag.
Så då är det bäst att jag vet vad jag vill, i och för sig vet jag det redan. Jag vill in till Örebro universitet.
Slipper jag inte in dit kommer jag bli sjukt besviken.. Men egentligen är jag nöjd bara jag får egen
lägenhet. Ett eget ställe att sköta om och bo i. Det är något jag längtar fruktansvärt efter!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va ha du sökt till i Örebro univ.? :)

2011-04-03 @ 16:22:50
URL: http://emiiliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0