Fu hm.

Cha cha! Kom nyss hem. Har varit in till centrum en sväng. Va med pappa och
beställde en blomkrans till farmors begravning. Va även och tanka bilen och hämta mitt H&M paket.
Kan ju säga att jag är sjukt besviken på H&M idag. Den blåa toppen jag verkligen ville ha,
som jag hade beställt, så nej den va slutsåld -.- Jävla skit. Är sjukt sur över det :(
Men skorna älskar jag, de svarta va för stora så jag funderar på att beställa dem i mindre.
Och behålla de beiga också för de va så sjukt fina. Måste fundera på saken ;p
Klänningen ja beställde va också riktigt söt. Kommer passa finfint i sommar!
Brillorna jag har på mig på bilderna så fick jag också hem, mys som fan.
Bara att vänta på shortsen nu då och hoppas på att dem passar! Och att jag får dem -.-
Men nu ska jag chilla lite och sen åka på musikövning! Hejsvejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0