Forever captured in my mind ~

God morgon! Vaknade för typ 45 minuter sedan :3 Tycker om att vakna lite tidigare då
man har jobb eller något sådant. Hatar att stressa! Så då vaknar jag hellre lite tidigare :]
Då hinner jag äta frukost, fixa mig, blogga och göra lite småsaker ^.^ Mycket trevligt.
Har ju som sagt jobb idag också, 11-1. Ska bli intressant att se vad jag får göra idag!
Har även musik teori idag. Ska antagligen prata om slutprojektet vi ska göra?
Så det borde inte va så tråkigt, tror jag.. Haha :p Men men, vi hörs iallafall senare! Puss <3

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

hehe oki, jag åt min frukost/lunch nyss och svarar på kommentarerna nu :) händer idag då? kram

2011-04-20 @ 12:15:01
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0