fields of gold ~

God morgon! :) Är vaken lite tidigare idag eftersom jag ska följa med mamma och syrran
till Vasa. Vi ska inte va där så jätte länge för syrran ska i jobb senare.
Så vi ska bara dit och kolla typ. Handla mat och eventuellt om jag hittar "party-klänningen"
eller skorna. Man vet aldrig. Om jag inte hittar det blir det att ta en heldag senare.
Men nu ska jag göra mig klart! Vi ses senare, ha det bäst! puss <3

(Btw. Ni märker väl att jag längtar efter sommaren? De senaste bilderna har jag tagit
ur min "sommarmapp" från förra året :) Åh så härligt! <3 Bilden ovan får mig att tänka
på en låt också som heter Fields of gold, därav rubrikens namn xD haha)

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Uppsalas snyggaste blogg!

Härligt och höra! :) Bara fint med mig, vad gör du? :P

2011-04-14 @ 11:39:33
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild :D

2011-04-14 @ 18:43:46
URL: http://aattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0