Fågelspark..? XD

Väldigt seriösa bilder. *inte* haha :p På bilderna syns "fågelsparken" (vid ögonvrån) som
jag inte kommer på vad det heter .. Kommer nån på vad det heter kommentera och säg! D:
Annas så kom jag hem för ungefär en kvart sedan. Va i jobb till klockan 1, sen åkte jag till morsans jobb
och hälsa på. Efteråt åkte jag och handla citron, grädde, russin, äppeljuice, glass och SOLO (<3)
och efter det åkte jag till syrran och baka marängtårta. Kunde ju ha lyckats bättre,
men den blev god! :) Vi hade äppelsylt och grädde med smak av cappuchino och choklad i den.
Fy fasiken va god den va! Men så sjukt mättande.. Vet inte hur jag ska orka äta texmex ikväll :o
Nejmen det går alltid ner ;) Det är så sjukt gott så kommer proppa mig så full så jag inte
orkar äta något imorgon, haha :D Yummy yummy in my little tummy XD haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0