Chchchill ~

Tjenatjena. Kom nyss hem från jobbet! Är sådär passligt slut efter en hel dag med jobb.
Men det va kul att jobba :) Nu tänkte jag vila upp mig en stund och fixa till mig för kvällen.
Blir ju som sagt "dejt" med Daniela och Mats, haha :D Äta asiatisk mat <3 göttgött!

Annars är bilden tagen för två år sedan och den faschinerar mig fortfarande.
Kvalitén är kanske inte den bästa för den är tagen med min gamla skrutt kamera,
men fortfarande ser solen (eller vad det är) sjukt cool ut!

Men men, nu ska jag chilla och fräsha till mig! Vi ses senare! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

oh fuck va häfti sol! ;o daaaaaaamn :D haha

2011-04-09 @ 14:06:09
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0