Tisdag ~

God morgon! Sitter och är hur trött som helst. Vill bara gå och lägga mig igen..
Har dock bara några få timmar i skolan så det ska nog gå bra. Och har jag inte finska från morgon,
så då åker jag hem och skiter i repetitionen, haha :p Orkar inte sitta där i onödan ju ;p
Efter skolan idag så händer det inte så mycket. Jag måste nörda kemi.
Har prov i det imorgon och jag kan typ ingenting. Det är jätte svårt! :O Alla formler och allt..
Usch nej.. Tur så får man bara G eller IG i den kusen så det är ju positivt ;p haha.
Men oj va tiden går! Måste fixa mig klart nu! :) Vi ses senare! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

fin bild!

2010-09-21 @ 17:57:12
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0