Student hörförståelse i finska ~

Hej hej och god morgon! :)
Idag va det dags för finska student hörförståelse då! Är inte ett dugg nervös än,
men det kommer antar jag. Jag är så dålig på finska.. Så jag ska koncentrera mig som fan.
Då borde det gå? Eller kanske.. Jag hoppas på det! *måste klara det*
Hoppas dom har något lätt ämne dom babblar på om som dom hade i engelska!
Har även engelska kursprov idag, fast det är mer som ett förhör.
Men nu måste jag fixa mig klart :) Vi ses senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; sök på youtube så hittar du säkert nåågon bra video som visar hur man gör :) Det är inte så svårt men det krävs att man har ett nagellack med en sån där tunn dekorationspensel :)

2010-09-14 @ 10:43:37
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0