O'boy! ~

God morgon!
Sitter och vräker i mig 2 ostmackor just nu. Med ett glas O'boy daim!
På ett sätt vet jag inte alls om jag gillar O'boyen med daim.. Men den går att dricka!
Den är väldigt söt iallafall. Har du testat O'boy med daim? Vad tyckte du om det ? :)
Som ni antagligen misstänkte fick jag inte ta sovmorgon.. Mamma börjar jobba kl 9 idag..
Så jag får pallra mig till skolan och sitta där i 2 timmar.
Men det kanske är lika bra. Jag får eventuellt något litet läst på svenska studenten då.
Typ hur man skriver en kolumn, en insändare eller något sånt.
Dessutom har jag tid att fundera på vad jag ska äta imorgon på studentskrivningen! haha!
Men vi ses iallafall senare! Ska fixa mig klart inför skolan nu :)
Puss puss, ha det bäst ! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh det ser gott ut:D måste testas!

2010-09-16 @ 14:46:38
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: c

åååååh :O den har jag ALDRIG sett den ska ja be mamma köpa :D

2010-09-17 @ 13:15:10
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0