Mitsubishi Lancer ♥ ~

Bild lånad från Nettiauto.com
Hej!
Kom nyss hem från skolan. Fick inte sjunga min låt idag :( Får väl sjunga den nästa gång,
lite deprimerande att jag inte hann testa den.. Men har iallafall tid att öva in den nu!
Så något positivt kom iallafall ur det :p haha..
Annars så gav Marianne, vår biologi/kemi lärare, oss 2 chips påsar,
3 Marianne godispåsar och en daim och ett trip var :D Snacka om snällt!
Bara för att vi kemister bjöd henne på tårta då hon fyllde i onsdags!
Tyckte det va så snällt av henne! :) Så tredje timmen kolla vi film och hade mys!
Men men! Nu ska jag iallafall testa teori till bilskolan xD
Får se hur dålig jag är.. haha ;p Vi ses senare! Puss<3

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

åh vad roligt ! hoppas det går bra då.



För mej blire bara soft hemmakväll med film+ben&jerry's <3

2010-09-03 @ 16:38:57
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0