Måndag morgon ~

God morgon. Inte världens bästa bild för morgonen men det va den enda jag hitta.
Orka inte börja pyssla på och redigera en bild bara för att ha något att ladda upp ;p
Iallafall.. Vaknade för en halvtimme sedan, är trött som tusan.
Dessutom mår jag sådär passligt dåligt. Men har ju studentskrivning idag så det är bara att pallra
sig iväg till skolan så småningom. Mamma ska antagligen köra mig dit. Hinner inte annars.
Men nu måste jag packa ner all mat och grejer jag ska ha med. Ska och köra klockan 4 idag,
så jag vet inte när jag kommer hem.. Men vi ses då vi ses! Ha en bra måndag! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur mår du idag? Kram

2010-09-20 @ 11:16:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0