Leaf ~ Leaves ~

Ett litet collage av löv som jag tog kort av tidigare ikväll ;> [Klicka på bilden för större bild]
Jag älskar bokeh (det suddiga på bilden). Tycker det ger bilden en sån härlig känsla.
På dessa bilder hade jag f/5.0 ! Jag älskar att leka runt med bländaren!
Då jag fotograferar har jag oftast kameran på iställningen "Av" eller "Tv" och leker runt med
både bländaren, slutartiden och olika ISO-tal! Det är roligt och lärorikt ;D
Dessutom använder jag oftast mig av den manuella fokusen,
då vet man att man får det man vill ha i fokus. (Och behöver inte bli irriterad på Auto
fokusen då den vägrar att fokusera på det man vill ha mest skärpa på..! haha ;d )

Kommentarer
Postat av: grottis

ja vampyrer och sånt är också kul att läsa om och övernaturliga saker :) läser du böcker både på svenska och finska?

2010-09-27 @ 20:45:41
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

haha jaha vad bra :D

fina bilder, du e en riktigt duktig fotograf

2010-09-27 @ 21:39:44
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0