Gissa vad?

Jag köpte en bil idag! :D Nej tyvärr, det är inte den ovan.. Men nästan!
Den är samma modell (Opel Vectra) och färgen är lika dan! :)
Har jätte många planer hur jag ska styla den för att den ska bli mer min.
Bland annat ska jag tona rutorna och måla svart mellan lilla fönstret och bakre sidofönstret.
Ska eventuellt fixa till en spoiler också :D Fan va snyggt detta kommer att bli <3
Får dock inte bilen förrän slutet på veckan eller i nästa vecka.. Dom ska besikta den åt mig innan.
Vilket jag tycker är bra! Skulle dock vilja ha den nu! Så jag får köra :D haha!
Och tycker ni inte den är snygg? Bajsa på dig! Det är inte ni som ska ha den ;) hihi!

Kommentarer
Postat av: Johanna

men du måst no biid nalite än innan du får kör an ;)

2010-09-15 @ 17:31:14
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0