Drömmar, bilar och trötthet ~

Fy va äckligt det där vita grejset på blommorna är :o Väldigt läskigt.
God morgon föresten! :p haha. Är helt sjukt trött just nu,
fick inte sova tillräckligt länge :( Och att jag drömmer helt konstiga grejer gör inte saken bättre.
Tror jag aldrig drömt nåt sånt konstigt förut :p Eller jo det har jag, men den här ligger högt uppe.
På listan med konstiga drömmar alltså, haha :p
Ska iallafall göra mig klart för skolan nu, sen åka till skolan och sen på teori.
Efter teori ska jag och kolla på en bil som syster och Mattias hittade åt mig.
Så vi får se vad det blir till! Den såg iallafall rätt snygg ut på bild ;)
Men! Vi ses senare! :) Ha det bäst ! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag svarar på lite kommentarer, ska snart iväg till skolan igen. pluggar du eller jobbar du? kram

2010-09-15 @ 12:35:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Nathalie

vad tycker du om långkjolar?:)

2010-09-15 @ 16:36:14
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0