Dagens planer ~

Hej!
Kom hem från skolan för en halvtimme sedan. Har ätit mat och äppelpaj som efterrätt <3
Gott som bara den! Idag måste jag göra klart en svenska uppgift.
Jag hatar den. Det är jätte svårt :( Ämnet vi skriver om är sjukt svårt.
Men bara jag klarar det är jag nöjd! Och hoppas det inte blir lika svåra uppgifter
i studentprovet i textkompetens. Då dör jag :( Men annars har jag inget annat att göra idag.
Kanske ringer till syrran och tvingar hit henne så jag får åka och köra bil.
Ska smsa bilskolan nu och se när jag får börja köra!
Börjar bli otålig som fan nu! Jag fyller ju om 18 om en månad och 6 dagar! :<
Kommer väl inte hinna köra allt tills jag fyller.. Det är ju ~30 timmar att köra,
och jag har studentskrivningar och skit som distraherar >.< Blöh!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, naw. Vilken söt bild. Så gulligt att kissen äter falukorv! xD <33

Kram

2010-09-02 @ 16:25:02
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0