Då va det dags ~

God morgon!
Har sovit nu i nästan 9 timmar, skönt! :) Ska snart borsta tänderna,
sen efter det väntar bussen på mig. Och då jag kommer till skolan väntar första studentprovet
(i höst alltså, har redan skrivit ett studentprov förra våren).
Har engelska hörförståelse idag, imorgon är det finska hörförståelse.
Känns faktiskt riktigt bra. Det känns dock inte som att det är så nära, men det ska gå bra.
Jag känner det på mig, hittills är jag inte ett dugg nervös, men det kommer väl..
Men men, jag hoppas ni har en underbar måndag! Puss! :)<3

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥j

Jag har en digitalkamera, men den är väldigt bra.

Canon, en tunn liten sak. Men tyvärr har den gått sönder. :( Eller när man ska sätta på den så åker bara halva den där grejen ut. Så den funkar ju och så men det går inte att ta några bilder med den.

Så jag får fixa & trixa med min super dåliga mobilkamera tills jag lagat kameran ellr köpt en ny.

2010-09-13 @ 07:45:27
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0