Woho! ~

Yeah! Jag fick mitt körkort idag! Snacka om att jag är glad! ^_^
Känns otroligt bra! :) Riktigt kul att få åka runt med bilen, vart man vill. Befriande!
Körde upp runt halv 12, så klockan 12 fick jag veta att jag klarat körkortet ;p
Då åkte vi hemåt och jag åkte till Logen och käka. Då efter tog jag mammas bil,
körde hem, tog min bil och åkte tillbaka till skolan xD haha! Efter skolan åkte jag till mammas jobb,
hämta upp henne, åkte iväg till Mattias, sen till affären och sen till kusinen.
Va där ungefär 1½ timme och nu är jag hemma :p så jag har raggat runt med bilen rätt mycket redan.
Och om en timme ska jag på sång lektion, så det ska bli spännande! Köra i mörkret första gången =)
Men nu blir det iallafall mat! Vi hörs :) Pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: mamm

duktigt jobbat tjejen :D

2010-10-19 @ 17:18:22
Postat av: Johanna

e var bensin nu som buri kost ;)

2010-10-19 @ 20:21:56
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/
Postat av: jasmin

grattis! :D

2010-10-19 @ 22:06:24
URL: http://jazii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0