Singing ~

Hej! Kom hem för inte så länge sedan. Har ätit ris och kyckling till mat, om intresseklubben
antecknar? haha :p Övningskörandet idag gick sådär.. Missa att väja för en cyklist,
körde lite fel på en enkelriktad gata (körde för nära mitt sträcket då jag skulle svänga till vänster)
men förutom det så gick det bra. Känner mig redo att börja ta körkortet nu ;)
Annars så hade jag helt glömt bort att min sånglektion blev ändrad idag! Jag börjar kvart över 5,
istället för kvart över 6! Så jag måste snart rusa iväg på sånglektion :) Får se hur det går,
är lite osäker över den låten jag måste sjunga "House of the rising sun", men vi får väl se.
Kan ju hända att det går riktigt bra också! haha :p Men iallafall, vi hörs senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: frida

Sv; Okej tack för svaret :D Jättefin blogg! :O

2010-10-05 @ 15:51:47
URL: http://cfrida.blogg.se/
Postat av: jasmin

fin bild! :D

2010-10-05 @ 19:09:25
URL: http://jazii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0