Onsdagens planer ~

God morgon! :) Är inte katten på bilden för söt? :D Aaw<3
Idag är en väldigt tråkig dag. Har 2 biologilektioner, en håltimme, en psykologi och 3 matte.
Efter skolan är det teori i en timme; usch, fy och blä. Får dock antagligen kakorna jag sålt idag,
så då får jag sitta och mumsa på kokosbollar <3 hehe :D Vad händer annat idag...
Ikväll ska jag på Zumba! Förutom det händer det nog inget annat speciellt :p
Eller jo! Jag ska kanske till tandläkaren. Det ilar som fan i min ena tand så borde kolla upp det,
innan jag fyller 18 så jag får det gratis, hehe.. :D Fyller ju 18 på fredag ;) mohaha!
Men ska ta och borsta tänderna nu och sen åka till skolan! Vi ses! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: F R I D A

söt katt :)

2010-10-06 @ 13:09:43
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0