Noodles ~

Kom nyss hem från skolan, sitter och äter nudlar just nu <3 MUMS!
Jag älskar nudlar :D Speciellt dessa ovan, med kycklingsmak <3 De med curry är också goda!
Jag har alltid tyckt om nudlar, men mamma tycker inte om dem så det är sällan jag äter nudlar.
Det blir bara då jag är ensam hemma typ. Och det blev idag ;p haha.
Annars ska jag på sång lektion idag. Klockan 17:30. Ska bli kul! Sen idag blir det att fixa läxor,
öva på ett förhör och sen chilla. Försöka få bort nervositeten inför imorgon då jag ska köra upp..
Hoppas fan att jag klarar det så jag får körkortet imorgon! Det skulle va så jävla underbart!
Men men, vi ses iallafall senare ! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: SARA

Sv; Åh tusen tack!!

Jag fotar inte själv, jag har mer intresse för att modella! Så jag vet tyvärr inte vad det är för kamera ;( ..

Allt bra med dig?

Kram!

2010-10-12 @ 16:41:24
URL: http://saralindholm.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Nudlar är goda, men jävligt onyttiga :P

2010-10-12 @ 17:12:17
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0