Dawn ~

Den här musikvideon är rätt cool ^^ Den är.. konstig, men cool :p haha.
Annars kom jag nyss hem. Mattias hade inte tid att hjälpa mig tona rutorna längre idag.
Så min bil är halvfärdigt tonad :( Och jag som ska vara chaufför ikväll till syrran, hennes kompisar
och typ mamma och pappa eller något. Vet inte än.. Så jag måste ta någon annan bil :(
Typ mammas eller något.. Jag som vill ta min bil som har baslåda och bra musik :(
Kan ju inte börja åka med en halvfärdig bil heller :o Det ser ju inte så snyggt ut, haha.
Men vi ska iallafall fixa det klart imorgon! :) Yay!
Nu ska jag gå och duscha och fixa mig klart inför kvällen! Vi ska på Amerikansk show på Logen!
Vi ses senare ! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Laila

aa den var coolkonstig på ngt sätt :P

2010-10-23 @ 15:04:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0