Crush ~

Pendulum äger att lyssna på i bilen. Speciellt med massa bas <3 GR! Hehe ;p
Iallafall, skolan va helt okej idag. På psykologin gick vi igenom massa saker som va rätt intressant.
På håltimmarna fixa jag lite matte som jag missa igår och så va Jennifer och jag och köpte mat.
(Riskakor och glass, haha!) På biologi gick vi igenom massa grejs.. Jobbigt! x)
Men sen efter det så sluta jag! Och då körde jag några kompisar till busstationen.
Ragga runt lite med Daniela också innan jag åkte hem. Så nu sitter jag här,
trött efter skoldagen, och funderar på vad jag ska äta idag..
Ska iallafall ringa mamma nu och se vart hon är XD Vi ses! Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Sandra - fotoblogg

Igår kväll kikade vi på teve och myste. Vad har du gjort idag då

Kram

2010-10-26 @ 17:26:48
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0