Blablabla~

En lite bättre jämförelse bild ;) Fan vilket stökigt rum jag hade för ett år sedan..
Den bilden som är tagen då jag va 17 är i just efter jag fyllt 17 år.
Den bilden då "jag är 18", är tagen en vecka innan jag fyllde 18, men jag ser lika dan ut..
Så jag orka inte börja ta en ny "helbild" på mig XD så ni får nöja er :D haha!
Men fy vad jag förändrats! haha :p Riktigt roligt att se hur man förändrats.. hihi :p
Annars igår för att fira min 18-års dag, kom några vänner över hit först.
Käka tårta och sånt kul. Sen åkte vi till centrum och åkte in på bar en stund.
Det va riktigt intressant och roligt! :D Åså då klockan va ~halv 2 åkte vi till TB och käka.
Sen åkte vi hem, Jeanettes mamma kom efter henne, åså gick jag och lade mig;p
Riktigt trevlig kväll iallafall :>

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

Oj !

där hade du vekligen förändrats :)

2010-10-09 @ 13:43:09
URL: http://roseettens.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Tack:) Allt bramed dig idag då?

2010-10-09 @ 15:05:36
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0