Snökristaller ~

Två bilder jag tog på min lilla promenad i solskenet idag :)
Har känt mig jätte kreativ idag. Fotograferat, målat, redigerat bilder ^^
Kopplade av ytterligare genom att kolla 3 avsnitt av How I met your mother <3 Älskar den serien.
Så jävla klockren :D Den serien är verkligen rolig! Måste kollas om man inte sett den!
Nu tänkte jag iallafall gå och lägga mig. Ska till läkaren imorgon på morgonen :/
Så det blir ingen sovmorgon för mig! Kanske lika bra? Får väl något gjort då! Haha.
Vi ses imorgon! Gonatt och sov gott :) Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: mamm

super snygga foton du tagit idag!

2010-11-08 @ 21:39:19
Postat av: grottis

kanske de, men ja är inte ens nöjd med mitt eget måleri ;D

kram

2010-11-08 @ 23:20:09
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: Fanny

gud så vackert!

2011-01-01 @ 21:48:57
URL: http://www.magic-mirror.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0