Önskelista ♥ ~

En liten önskelista tills julafton ;) Självklart blir jag glad om jag får någonting alls, haha.
Men det skadar ju inte att önska sig lite saker!
Så varför behöver jag en ny webcamera? Jo min gamla vägrar fungera och kvalitén på
"videon"/bilder är jätte jätte dålig. Den suger helt enkelt, haha :p
En bärbar dator har jag önskat mig hur länge som helst och varför inte slå till stort med en Mac?
Min kamera väska är för liten, så är det bara med det. Kamerahuset, Canon 60D,
är lite av en dröm för mig. Filma i HD, 18 Megapixel, ISO upp till 12800 etc.
Ett macro objektiv har jag velat ha ända sedan jag fick min systemkamera.
Jag fotograferar mest närbilder så det skulle även va lite som en dröm för mig att få ett ^^
Den trådlösa fjärrkontrollen är inget måste, men den skulle va sjukt kul att ha.
Få experimentera med nya grejer och sånt. En ritplatta, bara för att jag älskar att teckna.
Och kan det bli bättre att då få det direkt till datorn? Nej.
Och sushirullaren bara för att den är så jävla cool. Plus att jag inte är så bra på att rulla sushi..
Skorna från Christian Louboutin har jag velat ha sedan jag såg dem första gången.
Så får jag inte dem till julklapp, kommer jag köpa dem själv så fort jag har pengar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0