Lets paint ~

Titta titta vad jag fick av mormor! :D Berätta att jag ville testa på att måla något,
så gav hon mig massa oljefärer, penslar och en duk! :) Snällt som tusan! Tack mormor!<3
Hon fyller ju som sagt år idag, så grattis till henne! :)
Kom nyss hem från henne, hjälpte henne med hennes systemkamera och gav lite tips.
Hoppas iallafall att hon har någon nytta av det jag försökte förklara! haha :p
Det snöar som fan just nu, va rätt spännande att köra bil i snöstorm.
Men väldigt nyttigt! Det bli ju snart vinter så bäst att öva sig så man kan då! haha.
Men nu blir det att ta tag i matteprovet.. Vi hörs! <3

Kommentarer
Postat av: grottis

vilken snäll mormor du har :)

2010-11-07 @ 23:47:12
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0