Kreativitet ~

God morgon! :) Vakna för ungefär en timme sedan. Skönt att vara ledig :)
Skulle haft musik 2 sista idag, men ettorna skulle ha någon konsert så det blev inget.
Orka inte åka till skolan bara för en konsert som va frivillig heller så stanna hemma ;p
Tänkte att jag skulle måla lite nu! =) Ska testa att måla med akryl färger!
Ovan är annars en teckning jag ritade för någon dag sedan. Jag va så inspirerad efter att
ha varit till Vasa och kollat på massa badrumsinredningar att ja bara va tvungen att rita.
Använde ingen linjal till denna teckning så därför är den lite sned ;p haha.
Men nu ska jag äta frukost och sen måla! Vi ses senare, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0