Kreativ dag ~

En bild som jag tog av mormor då vi va ute och fotografera igår :D

Konstigt nog börja min hjärna fungera igen då jag skrev matte provet! :O
Så jag tror det gick rätt bra faktiskt ^_^ Om inte hjärnan lura mig och allt är fel..?
Återstår att se helt enkelt :p Jag är iallafall ledig från skolan imorgon så idag blir det chill!
Tänkte gå ut och fotografera lite nu, solen lyser så fint så snön glimmar ^_^
Sen skall jag måla! :D Ska fundera på motivet då jag är ute och fotograferar.
Kanske jag tar nån härlig vinterbild som jag kan måla av? (:
Vi ses iallafall senare ! Ha det så underbart, puss puss <3

Kommentarer
Postat av: grottis

ja ska åka ivag snart, men ja tror inte de är halt längre för de är 2+ i skuggan nu :) fast man vet ju aldrig säkert. söt bild på dej på din hedder :)

kram

2010-11-08 @ 12:36:12
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0