Geek ~

Vet inte varför jag lånade den här bilden från google, men kände för det.
Kanske för att jag nördat NFSU2 hela dagen? Antagligen. Har dock fikat med faster i nästan 2timmar
och så har jag varit och handlat med mamma. Har handlat så jag kan göra skagenröra imorgon ;)
Och fullkorns scones <3 Så tror jag tar en lugn kväll imorgon med skagenröra, scones och film!
Låter som en riktigt bra plan i mina öron! Men det är en hel dag tills det än..!
Tänkte gå i duschen nu och sen blir det att gå och lägga sig! Har stöd i matte imorgon i skolan ;o
Gonatt! Sov så gott så ses vi imorgon! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, tenn e ju jag, apple geek :D

2010-11-04 @ 21:46:53
URL: http://rakastanpikkumy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0