För tidigt..?

Fundera hela natten igår då jag inte kunde sova, vad jag skulle vilja ha på mig på studenten.
Jag blir ju student i sommar! (Förhoppningsvis! haha ;p) Detta kom jag iallafall fram till;
En vit vacker axelbandslös klänning som gärna är lite lösare. "Fladdrig" XD Som på bilden!
Till det skall jag ha ett par Louboutin ;) Är helt förälskad i båda två.
De till höger har jag älskat ända sedan de kom på marknaden, de kanske inte är perfekta
som studentskor men vad spelar det för roll? Lite annorlunda är bra!
Och de till vänster är döläckra. Dom skulle jag mer än gärna ha på mina fötter. ÄLSKAR DEM! <3
Så nu är det bara att vänta tills det blir att söka den riktiga studentklänningen.
Men en sak är säker, ett par Louboutin ska vara på mina fötter. Dom får kosta vad dom vill.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj exakt en tårde ti höger had ja fundra åp ti ha :D så snyggt me hede fladdråta tyje ;) kvan ha et hitta täiden?

2010-11-15 @ 18:28:10
URL: http://rakastanpikkumy.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; ja så satans! e va ju så störand tå e varna tå att man gåta kyör 80, så sku man bäre vila råla: men satan tå e tar så lieng innan e får opp na fart! :D

2010-11-16 @ 10:26:21
URL: http://rakastanpikkumy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0