Favorit spel ♥ ~

Ett av mina absoluta favorit spel är Need For Speed. Har älskat det hela mitt liv,
eller rättare sagt ända sedan jag första gången testade det.. Haha :D
Jag älskar alla Need For Speed spel, men min absoluta favorit är "Underground 2".
Längtar däremot sjukt mycket tills det nya Need for speed kommer ut,
vilket sägs vara den 16 November! "Hot pursuit" heter det. Verkar vara sjukt nice!
Klicka på namnet så kommer ni till hemsidan och får se trailern till spelet ;)
Spelar du något spel? Vad är ditt favoritspel isåfall? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

som kvalificerad nörd je ja tvungen ti säij

Star Wars spele ti playstation <3

2010-11-04 @ 16:29:15
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0