En riktigt segar kväll ~

Sötaste Elvis som följde med på en liten promenad runt på gården idag :')

Har suttit och segat vid datorn halva kvällen. Sånglektionen gick helt okej,
lärde mig några nya andningsövningar och sånt. Kom hem och va jätte trött efteråt,
så jag lade mig i soffan och tog syrrans bärbara dator och segade.
Har mått jätte dåligt de senaste dagarna, har ont i magen som fan :/
Men det är bara då jag är hemma och inte gör någonting? Då börjar jag må så dåligt,
så dåligt att det känns som att jag skulle spy när som helst. Det är otroligt äckligt.
Så jag tror jag ska gå och lägga mig nu, hoppas att jag slutar må så dåligt :l
Vi ses imorgon! Pusspuss, ha det underbarast <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

köping i sverige

sov gott

kram

2010-11-02 @ 22:14:04
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. ja jobbar som värdinna och eventansvarig på en nattklubb hihi



tack <3

2010-11-03 @ 01:30:22
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0