Early monday ~

God morgon! Fan vad jag sovit gott inatt! Har inte vaknat en enda gång,
inte drömt någonting heller för den delen (inte vad jag minns iallafall)!
Det va så jädrans skönt så ni förstår inte :p Skulle dock velat sova liite längre ;p
Får bara hoppas att jag sover lika gott inatt för jag har är ledig imorgon ;) Hehe!
Annars är det -20 grader ute idag. Fy sjutton. Hur skall jag våga mig ut?
Måste ju och starta bilen snart så den är varm tills jag ska åka iväg.. Brrr!
Men ja ska fixa mig klar nu och sen försöka åka iväg :/
Vi ses senare! Pusspuss, ha en bra start på måndagen <3

Kommentarer
Postat av: grottis

jaa tonfisk är supergott :)

20- hurran burran :s ja tyckter vi har haft kallt och då har de ändo bara varit 11- o: stackare, men du kanske är van?

kramis

2010-11-29 @ 11:17:18
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0