Blääh ~

God morgon! Sitter och funderar på vad jag ska äta till frukost.
Började blöda något i munnen nyss så nu smakar det sjukt äckligt i munnen
och dessutom fick jag jätte ont i magen igen :( Kanske jag är allergisk mot mjölk?
Eller är laktosintolerant? Min syster är det så jag har väl anlag för det eller?
Fan vad hemskt.. Jag som älskar mjölk :( Tänkte att jag skulle testa vara utan mjölk,
eller dricka laktosfattig mjölk, idag och se om jag mår bättre. Låter väl som en plan? :)
Men nu blev klockan mycket och jag är inte ens ditåt klar än! Vi ses senare, pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Jepp, man pudrar lite i håret och sedan liksom masserar man där och då fluffar håret till sig! Det är svårt att förklara men det står på burken hur man gör :D

2010-11-03 @ 09:06:42
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0