Äntligen fredag <3

God morgon! =) Vakna för en timme sedan, har duschat ;) Haha.
Tog jätte länge för mig att sminka mig idag, vet inte vad jag sysslade med riktigt..
Burkar fixa mitt smink på ~15 minuter men idag tog det nästan en halvtimme XD
Kanske jag va lite noggrannare ;P Eller bara tänkte på så mycket annat..? Haha.
Annars så är det fredag idag! =) Skulle inte sitta fel med dessa två skålar ovan!
Jag tycker de är jätte söta ^_^ Kunde dock va ett hjärta istället för en stjärna!
Ska snart tråna mig iväg till skolan, ska och prata med Nina (bildkonst läraren).
Bara jag hittar det där jädrans pappret om bildkonst diplomet..
Vet inte vart jag lagt det! Men de två sista timmarna har jag musik,
får hoppas vi får någonting gjort. Låter som att vi ska byta tema igen? >.<
Och efter musik så ska jag åka och handla och sen hem! =)
Men nu -> Frukost och leta efter det där jävla pappret...
Ha det bäst så länge så ses vi senare! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0