Äckliga saker >.>

Usch. Idag ska jag och ta blodprov. Sitter och är jätte hungrig och nervös nu.
Ska snart åka iväg mot sjukhuset. Funderar på om man får dricka vatten innan?
Man får ju inte äta något men dricka får man väl? Kanske bäst att inte göra det..
För att va på den säkra sidan! Annars hade jag en mardröm igen inatt.
Vet inte varför jag hela jävla tiden drömmer äckliga saker >.<
Det känns så hemskt att vakna mitt i natten och ligga helt ensam :(
Jag vill ju ha någon att krama om då jag är rädd, känna mig trygg <3
Tog jätte länge innan jag somnade om, för minsta lilla ljud spärrade jag upp ögonen.
Va beredd på att se det värsta man kan se >.> Usch. Tur att natten är över XD
Jag älskar att sova men att drömma, det hatar jag. Bara för att jag drömmer mest äckliga saker.
MEN nu måste jag göra mig klar och åka till sjukhuset. Vi ses senare, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0