11 . 11 -10 ~

God morgon! :) Tänkte inte orka mig upp ur sängen idag. Det va så skönt att ligga där!
Varmt och skönt, speciellt då jag bytte sängkläder igår. Helt underbart <3 XD haha.
Smorde just in tatueringen med Helosan så nu svider det som fan. Har inget minne av att
det gjorde så här ont XD Kan dock bero på stället att ha tatueringen.. :p
Jag har iallafall prov idag. Jag har inte hunnit läsa något direkt.. Så det blir ett väldigt,
väldigt, flummigt prov.. Iallafall svaren kommer att bli flummiga :D Haha!
Men nu ska jag iallafall fixa mig klart och sen åka iväg.
Vi ses senare idag =) Ha en bra fortsättning på dagen! <3 Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: grottis

ja har hört att ju närmare bröstvårtan ju ondare gör de att tattuera :( men och andra sidan, vem vill ha en tatuering på putten? :S

du kommer nog va öm i en vecka skulle ja tro ;)

2010-11-11 @ 08:09:26
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv. jo I know the feeling xD

o just le tango de roxanne måst no va bästa scenin nånsin ^^

2010-11-11 @ 08:19:46
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0