Happy cupcakes ~

Hej!
Kom nyss hem från skolan.
Hade sjukt kul på håltimmarna. Vi kolla massa barnprogram xD
Typ Mumin, Den blåa draken (eller vad det hette) och nåt Yoko Yakamoko toto? haha.
Iallafall, väldigt roligt. Dessutom lärde jag mig lösa en sida på en Rubiks kub! *stolt*
(Skriver detta bara för att jag sa att allt som händer där kommer upp på bloggen)
Annars va resten av skoldagen tråkig. Hade finska hörförståelse som gick super dåligt.
Sen hade jag engelska som va sådär passligt tråkigt, och sen religion som va tråkigt.
Nu tänkte jag iallafall baka cupcakes! Satt och rita cupcakes på religions timmarna.
Så blev snål att göra cupcakes, med ROSA topping! <3
Att rita är verkligen en stor inspirationskälla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0