Fredag ♥

God morgon!
Snörvlar, hostar och har mig fortfarande.. Hoppas bara detta elände slutar snart.
Det finns verkligen inget värre än att vara sjuk, jag hatar det.
Man känner sig alltid så trött och hängig då man är sjuk.
Och dessutom låter det för jävligt då man pratar då man är hes som en kråka..
Och snor rinner och täpper för näsan så man knappt kan andas -.-'
Nej nu vill jag bli frisk!
På tal om något helt annat, har förhör i biologi idag.
Sen har jag finska, en håltimme, engelska och sen två håltimmar igen.
Hoppas att vi åker till Vasa efter skolan idag, för jag måste till Vasa!
Och bara så där annars, det är helg <3 !
Nu ska jag iallafall fixa mig klart, vi ses senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0