*du du duuuuu du du du duuuuu*

Ekorrar är jädrans svåra att få på bild..

Har suttit hemma nån timme nu. Va in via HH och fråga om sommarjobbet,
men de sa att jag skulle ringa igen vid midsommar...
Jag va in och fråga efter sommarjobb redan i januari så varför, varför?!?
Jag behöver ju ett sommarjobb :''< Får bara hoppas att jag får nåt.
Annars ska jag ringa till bilskolan imorgon efter provet :D
Fråga när jag ska börja, jag fyller ju 18 om typ 5 månader, maha!
Ska bli awesome! Men nu ska jag fortsätta spela gitarr,
tänkte att jag skulle lära mig spela smoke on the water xD
(Varav den fina rubriken kommer; introt i smoke on the water..)
Bara för att några killar i klassen ska spela den och den låter kul att spela.
Vi ses iallafall sen! pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0