Blåbärsträd, skola och andra planer.

God morgon!
Är onödigt trött idag fast jag sov hyffsat bra :o
Vakna mitt i natten och hostade kanske en halvtimme.
Men annars sov jag bra,haha. Så vet inte varför jag ska va så här trött.
Idag har jag en helt vanlig skoldag. En sjukt tråkig skoldag.
Har 2 biologi, 2 engelska och 2 finska.. sen egentligen 2 gymnastik,
men jag ska inte gå på det. Daniela ska komma hit efter skolan istället ;>
Vi har lite grejer planerade så det ska bli riktigt skojj!

Annars! Visste ni att bladen på bilden tillhör ett blåbärsträd?
Jag visste inte att såna fanns tills mamma berätta att vi hade ett ute, haha!
Det är första gången det blommar så jag hoppas vi får massa blåbär i höst!
Men vi ses iallafall senare! Ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0