my day ~

Hej!
Har bara tagit det lugnt idag. Efter skolan som bokstavligen
segade sig fram, åkte jag till bageriet och köpte munkar.
Sen åkte jag till närbok och köpte en bättre penna xD haha.
Sen åkte jag till syrran och käka munken och drack cola, även om jag inte gillar cola.
Och efter det åkte jag till affären i byn och hämtade ut mitt paket!
Fick mitt efterlängtade dekorationsnagellack och hårfärg :'3
Efter att jag kommit hem, öppnat paketet och målat naglarna,
gjorde jag mat ^^ Köttgryta med chili och jalopeño, kryddstark mat = bäst <3
Och då efter jag ätit, satte jag mig ner och spelade lite band hero 2.
Så det va min dag fram tills nu i detalj ;p

Naglarna blev rosa med mörkblåa ränder;

Det ja köpte idag + sakerna i paketet jag hämtade ut idag;


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Pynta rummet är alltid en idé! Smart. Haha.

2010-03-11 @ 19:42:48
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0