True blood äger Twilight.

Jag är helt beroende av Sookie Stackhouse serien, även kallat "True Blood".
Håller på att läsa den fjärde boken nu, kan inte längta mer tills jag åker och köper nästa.
Kan bli ett tag tills det dock.. Har två stycken böcker till svenskan att läsa också.

Men jag rekommenderar verkligen serien till er som älskar att läsa,
är intresserade av mystiska varelser och orkar läsa på engelska ;p
Jag läser den på engelska, så klart! Böcker är så mycket bättre på engelska.
Eller.. Allt är bättre på engelska! Filmer, böcker, spel, dikter.. ja allt!
Iallafall, böckerna finns att köpa lite över allt, jag köper mina på
"soumalainen kirjakauppa" (finländska bokhandeln) för 10€ styck :>
(Shit! Då jag har köpt alla böcker har jag spenderat 80€ i böcker!)

Charlaine Harris' serie True Blood äger ut twilight lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0