Sushi ~

Hej!
Ledsen för den sega uppdateringen, men jag kom nyss hem!
Jag sluta ju som sagt skolan klockan fyra idag, och då åkte jag och handla lite.
Jag hann bara hem och äta, öva lite på basläxan och sen va jag på väg igen!

Då pappa och jag va och handla köpte jag hem nori (~algplattor) och japanskt ris!
Tänkte att jag skulle fixa sushi imorgon eller på torsdag! :D
Kolla på fokis blogg och jag blev bara så sugen att testa göra hemgjorda!
Hennes sushi såg iallafall sjukt god ut, så hoppas mina blir lika bra ;>
(Bild lånad från google)
Tänkte fylla min sushi med lax/räkor, majonäs och mjukost ;> yummy.
Och så klart ska man äta med pinnar! Och ha lite sojasås brevid ;p

Gillar ni sushi? :>

Kommentarer
Postat av: Izabell

sv: Haha ja den är underbar ^^

2010-03-16 @ 21:43:28
URL: http://izabelleleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0